Posted by on paź 5, 2016 in Praca i prowadzenie firmy | 0 comments

video-advertisingWielu przedsiębiorców zapomina o jednej, niezwykle istotnej rzeczy przy promowaniu swojej firmy. Skupiają się tylko na samym celu reklamy. A profesjonalnie nakręcony spot reklamowy to nie wszystko. Ważny jest także wybór odpowiedniego rodzaju spotu, tak, by produkt lub usługa trafiła do jak najszerszego grona potencjalnych klientów. Właściwie stworzona i dobrana reklama jest pomocna nie tylko jako czynnik zwiększający sprzedaż, ale także (a może przede wszystkim) – buduje wizerunek marki.

Formę i wygląd spotu reklamowego należy uzależnić od miejsca, w którym będzie on prezentowany odbiorcom. Opcji jest naprawdę dużo, więc trzeba zastanowić się i przemyśleć swój wybór. Twórcy reklam w dzisiejszych czasach nie mają już tak naprawdę żadnych ograniczeń, im bardziej oryginalne miejsce reklamy, tym lepiej dla reklamowanej marki. Biorąc jednak pod uwagę najbardziej rozpowszechnione miejsca wyświetlania spotów, można podzielić je na następujące rodzaje: spot telewizyjny, internetowy, radiowy, na telebimie lub na projektorze plazmowym. Jeśli usługi lub produkty marki związane są tylko z konkretnym obszarem lub mają trafić do lokalnej społeczności, to w takim przypadku często w celach promocji wykorzystuje się samochody jeżdżące po ulicach miasta ze specjalnym nagłośnieniem czy nawet ekranem.

Z uwagi na miejsce, w którym znajdzie się spot reklamowy, trzeba pamiętać o kilku aspektach. W telewizji spot pojawia się w bloku reklamowym, które odbiorca traktuje tylko jako przerywnik w oglądanym programie. Dlatego też spot może być dłuższy i dokładniej prezentować dany produkt. W internecie, w którym każdy może wyłączyć reklamę w dowolnym momencie, warto skrócić czas trwania spotu – ma być on przyciągający uwagę i jedynie zaciekawić użytkownika, który na tyle zainteresuje się towarem, że użyje wyszukiwarki, by dowiedzieć się czegoś więcej. Rozróżnianie grona odbiorców to krok do sukcesu, zarówno spotów reklamowych jak i samej marki.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>