Posted by on paź 5, 2016 in Praca i prowadzenie firmy | 0 comments

video-content-trumps-tv-ads-350x239Politycy, szczególnie, gdy rozpoczyna się wyścig przedwyborczy i walka o głosy wyborców, wymyślają jak najlepsze metody dotarcia do swojego elektoratu. Publikują spoty reklamowe, w których przedstawiają wyborcom swój program polityczny, organizują spotkania i wieczory wyborcze, gdzie rozmawiają z ludźmi, próbując w ten sposób zdobyć ich zaufanie, robią różne dziwne rzeczy tylko po to, by móc się wyróżnić wśród innych kandydatów. Niektórzy z polityków posuwają się do tak niemoralnej taktyki, że wręcz porównują siebie ze swoim rywalem politycznym. Oczywiście ich przeciwnik nie ma z ich mądrością, osiągnięciami czy wykształceniem najmniejszych szans. Nie pomogą mu nawet eleganckie bilbordy zawieszane na ulicach miast ani nawet spoty reklamowe.

Któż bowiem jest w stanie być lepszym kandydatem na stanowisko polityczne niż osoba, która na naszych oczach robi sama sobie reklamę. Jednakże ten zabieg porównywania z wrogiem politycznym nie zawsze przynosi upragniony skutek. Społeczeństwo, które jest coraz lepiej wyedukowane nie wierzy już w puste frazesy, piękne spoty reklamowe, czy też inne magiczne sztuczki polityków. Ludzie chcą konkretów. ”Chleba i igrzysk” rzekliby starożytni. Dlatego jeżeli polityk nie jest w stanie swojemu potencjalnemu wyborcy zapewnić godnych warunków życia i pracy oraz dostępu do kultury, rozrywki oraz czasu wolnego, to wyborca choćby spoty reklamowe określonego polityka były najbardziej innowacyjne i ciekawsze od pozostałych, to i tak nie odda na niego głosu.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>